درباره آریاسیستم

 

آریا سیستم، به عنوان یکی از پیشگامان بخش خصوصی ارایه کننده‌ خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران، توانسته است با بهره‌گیری از نیروهای کارآمد ومتخصص خود  با ایجاد بزرگ‌ترین شبکه‌ی دسترسی به آخرین ابزارهای ارتباطی و اینترنتی، خدمات متنوع، کارا و موثری را در سطح کشور فراهم سازد.

مهم‌ترین فعالیت‌ها و خدمات این مجموعه، طراحی و اجرای معماری شبکه های WAN و LAN، خدمات نگهداری شبکه، ارایه‌ی راهکارهای متنوع برای دسترسی به اینترنت، خدمات مرکز داده‌ها همچون میزبانی وب، اشتراک فضا، سرور اختصاصی ، خدمات Helpdesk و نگهداری  شبکه های داخلی و ... است.

استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز به همراه زیر ساخت های استاندارد و مدرن از مهمترین اصول این مجموعه است .

آریا سیستم برای ارایه‌ی خدمات کارآمد و موثر به مشتریان خود، همواره با توجه به استعداد ها و جوانی نیروهای انسانی ، این مهم را جامه عمل پوشانده با بهره گیری از توان و تخصص جوانان این مرز و بوم، پیشرفت تکنولوژیک کسب و کارهای داخلی را رقم زده است.

چشم انداز ما؟

چشم‌انداز ما، ایفای یک نقش مؤثر در بازار فناوری اطلاعات ایران و فراتر از آن است، با تمرکز بر تحولی دیجیتالی که سازمان‌ها را به سوی آینده‌ای هوشمندتر و کارآمدتر هدایت کند. در این مسیر، ما به ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفیت و اعتمادپذیری پایبندیم و همواره در کنار مشتریانمان خواهیم بود تا به اهداف و چشم‌اندازهایشان دست یابند.

آریاسیستم، با بیش از دو دهه تجربه و با تکیه بر تیمی از متخصصین و استفاده از جدیدترین ابزارهای فناوری اطلاعات، آماده است تا شما را در هر گام از مسیر دیجیتالی شدن یاری کند.

متودولوژی ما

 

کایزن در ژاپن طی جنگ جهانی دوم به وجود آمد که طبق تعریف به معنای تغییر به سمت بهتر شدن یا بهبود مستمر و تدریجی است. در واقع کایزن بر این فلسفه استوار است که برای ایجاد بهبود در سازمان‌ها لازم نیست به دنبال تغییرات انفجاری یا ناگهانی باشیم، بلکه هر نوع بهبود یا اصلاح به شرط آنکه پیوسته و مداوم باشد، ارتقای بهر‌ه‌وری را در سازمان‌ها به ارمغان خواهد آورد.
این بهبود مستمر تمامی افراد یعنی مدیران، کارکنان و کارگران را در بر می‌گیرد. فلسفه کایزن بر این اصل استوار است که شیوه زندگی انسان شامل زندگی شغلی، زندگی اجتماعی و زندگی خانوادگی باید پیوسته و مداوم بهبود یابد. فرهنگ کایزن و تعامل آن در بین لایه‌ها و سازمان‌های مختلف اجتماعی در ژاپن باعث شده است تا کارگر از مدیر بیاموزد و مدیر از ایده‌های کارگر بهره‌مند گردد. تفکر کایزن اصلی ترین استراتژی سازمانی آریاسیستم است و کلیه ارکان این سازمان در تلاش هستند که این استراتژی را در تمامی خدمات خود پیاده سازی نمایند.

معرفی اعضای تیم 

محمدرضا سلمانی جعفری

موسس و
مدیر ارشد راهکارهای فناوری اطلاعات

هادی شریف

مدیر راهکارهای فناوری اطلاعات و مشاور راهبردی

مهسا رحیم زاده راد

مدیر Marketing و 
مشاور ارشد کسب و کار الکترونیک

سهیل فرنگی زاده

مدیر توسعه

برخی از مشتریان ما

شرکت های مشهور به ما اعتماد کردند، چرا شما نکنید